Servisní informační systém (SIS) je jednou z částí SW řešení eSADA, kde je úzce integrován jednak na Výrobní IS a jednak na Zákaznický IS. Mají společnou datovou základnu – evidenci výrobního zařízení a sběr technologických hodnot. Servisní informační systém je určen pro správu výrobního zařízení a jeho údržbu. Je navržen zejména pro takové obory, jako je energetika, vodohospodářství a utility obecně včetně Technických služeb.
Servisní informační systém podporuje procesy nahodilé i preventivní údržby, a to jak periodické, tak prediktivní s využitím údajů z Technologické informační databanky.
Servisní informační systém obsahuje agendy s širokou funkcionalitou
- Evidence objektů a zařízení včetně jejich pasportizace (evidence sledovaných vlastností zařízení)
- Sledování událostí na zařízeních (odstávky, poruchy, výpadky) a jejich vyhodnocení
- Sledování a řízení požadavků na opravy v oblasti nahodilé údržby
- Řízení periodických operací (výměn, revizí apod.) na zařízení (oblast preventivní údržby)
- Sledování a vyhodnocování technologických veličin na jednotlivých zařízeních (prediktivní údržba)
- Řízení projektů (včetně investic) a zakázek
- Řízení prací (žádanky, pracovní příkazy)
- Evidence dodavatelů, smluvních vztahů, objednávek
- Evidence pracovníků, odpracovaných hodin
- Dokumentace k opravám a jednotlivých zásahů na zařízeních (paměť údržby)
Struktura Servisního informačního systému
Výrobní IS
Zákaznický IS
Servisní IS
Technologická informační databanka
Kalkulace ceny tepla
ACMart
ASD
Klientský portál
Rozpočtové organizace
ERP pro zdravotnictví


Máte-li jakýkoliv problém, přihlaste se pod svým uživatelským jménem a heslem.