Servis

Servisní služby jsou poskytovány na základě servisních smluv (SLA). Jednak se jedná o přímou podporu u zákazníka a jednak o podporu přes Help Desk tedy vzdáleně. HelpDesk je pracoviště ve firmě EG-Expert, které je určeno pro veškerou podporu zákazníkům.

Uživatelé námi dodávaných a podporovaných aplikací zde mohou získat informace o jejich funkcionalitě, o nových připravovaných verzích, případně se sem mohou obracet s problémy vzniklými při provozu.

Pracoviště je fyzicky umístěno v Trutnově, v sídle firmy a jeho služby zabezpečují pracovníci střediska "Implementace a servis", jehož vedoucím je pan Kukla Miloslav.

Své dotazy zasílejte nejlépe emailem na adresu servis@egexpert.cz nebo můžete použít přímou servisní linku - HOTLINE: 499 735 021.

 

SUMA - podpora pro pracoviště helpdesk

SUMA (Support Managament) je webová aplikace zákaznické podpory, která Vám výrazným způsobem pomůže při řešení problému a požadavků. Důsledkem používání této aplikace je totiž zavedení řádu v komunikaci mezi zákazníky a pracovníky.

Ve webové aplikaci SUMA můžete přímo pomocí formuláře zadávat své požadavky a dále sledovat průběh řešení vašeho požadavku.


Adresa: http://helpdesk.egexpert.cz

Naši klienti a reference

Na základě dlouhodobých zkušeností se spolehlivými službami a odbornými znalostmi společnosti EG – Expert, nejen v oblasti IT, mohu říci, že spolupráce významným dílem přispívá k zefektivnění využití dat sbíraných v elektroenergetické přenosové soustavě ČR.

Petr Spurný, DiS, ČEPS, a.s.