SUMA – Support management je webová aplikace, která Vám umožní zkvalitnit služby Vaší zákaznické podpory díky evidenci požadavků a jejich řešení, zautomatizovat procesy a zefektivnit komunikaci vně i uvnitř firmy.
Aplikace SUMA umožňuje díky rozhraní internetového prohlížeče vzdálený přístup uživatelů s možnosti centrálního uložení dat v databázi. Tím je umožněna strukturovaná komunikace s Vašimi zákazníky, dodavateli i pracovníky firmy.
Účel
Aplikace SUMA umožňuje jednotnou evidenci jakýchkoliv požadavků Vašich zákazníků či zaměstnanců včetně přehledu o jejich řešení. Díky tomu je možno zefektivnit činnosti spojené s řízením a podporou vztahů se zákazníky.
Může se jednat o požadavky z oblasti správy a podpory informačních technologií, ale i z oblasti správy budov nebo technologického zařízení libovolného rozsahu a segmentu.
Výhody
• Základní výhodou systému je centralizace požadavků, přesné sledování jejích stavů, životních cyklů řešení problémů, až po následné vyhodnocení.
• Systemizace procesů nejen zákaznické podpory, jasně definované postupy.
• Zefektivnění komunikace vně i uvnitř firmy.
• Zkrácení doby odezvy pracovníka zákaznické podpory při řešení požadavků, možnost vyhodnotit zapojení pracovníka na řešení požadavků.
• Zasílání zpráv (e-mail) o každé změně stavu požadavku.
• Zpracováním jednotlivých požadavků vzniká znalostní databáze řešení. Ta se stává důležitým zdrojem informací pro práci týmu zákaznické podpory a je okamžitě dostupná i pro její uživatele.
• Minimální SW a HW nároky na straně uživatele.
• Všechny procesy probíhají on-line.
• Přihlašování do systému samozřejmě podléhá znalosti uživatelského jména a hesla. Přístup je diferencovaný dle uživatelovy role v systému.
• Jednoduchá správa přes webové rozhraní.
• Vyhodnocování efektivity řešení nebo např. poskytovaných služeb.
Agendy
Aplikace SUMA se skládá z několika agend, které jsou mezi sebou vzájemně propojeny pro maximální zefektivnění procesů.
Požadavky
Zadávání požadavků na odstranění problémů nebo úprav a nastavení ze strany zákazníků. Dále k jejich prohlížení, sledování stavu a způsobů řešení.
Zápisy
Podrobná evidence zápisů o plánovaných a provedených akcích, servisních zásazích, proběhlých jednání či firemních dokumentech.
Činnosti
Evidence činností s popisem, periodou nebo termínem spouštění a seznamem pracovníků provádějících a zodpovídajících za danou činnost.
CRM Sestavy
Podpora řízení a vyhodnocování vztahů se zákazníkem. Obsahuje sestavy pro analýzu a vyhodnocování informací jednotlivých agend.
Správa
Nastavení a správa Support Managementu. Správa uživatelů, statistiky a alerting.